Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Τω Πάρτει τον πεδιόν

ΩΩωωωωωχ, τα πλευράκια μου.....
Τι να σας λέω τώρα?
Ψόφιος είμαι, και σαφέστατα ακόμη δεν έχω συνέλεθει...

Κάθε χρόνο λοιπόν,κάνουμε ενα πάρτ-άκι για τα παιδιά για να γιορτάσουμε τα γεννέθλιά τους.. κάθε χρόνο ετοιμάζουμε απο τις προηγούμενες ημέρες, ψηνουμε, αγοράζουμε, ετοιμάζουμε, παμε ΤΖΑΜΠΟ, ή όπως κολλήσαμε και λέμε, τζαμπο-πα, τζαμπο-με, τζαμπο-τω, τζαμπο-ρα.
Γίνεται το partay, πατατάκια, γαριδάκια, όλα πατημένα στο πάτωμα, γινεται χαμός, γινεται πανζουρλισμός, παιδάκια παντού, γονεις παραδίπλα να πίνουν καφέ, παρ'ολο που εγώ εχω παρει 42 διαφορετικά ποτα και αλκοόλες...
Φωτογραφίες, θορυβος, τα παιδιά να βαράνε τα τζάμια, να τρέχουν σαν να έχουν πιει V-power 100 οκτανίων.
Και ξανα μανα φωνές χαμός.. και σιγά σιγά ενας ένας φέυγουν, και μας αφήνουν με ένα χαμόγελο, το οποίο σβήνει το δευτερόλεπτο που φέυγει και ο τελευτάιος απο την εξώπορτα. Και μένουμε, με χαλιά γεμάτα πατημένα γαριδάκια και πίτσα, καναπέδες με γέυση και χρώμα κοκα-κόλα, 20 μάυρες σακούλες σκουπίδια ανακύκλωσης, μια μαυρη σακούλα με μισοφαγωμένες πιτες, πίτσες και τα συναφή, και φυσικά 2 ψυγεία απομεινάρια, παρ'ολο που εμεις έχουμε μονο 1 ψυγείο...
.
..
...
Φετος  είπαμε να το κάνουμε σε παιδότοπο... 

1 σχόλιο:

  1. Μια και μιλάμε για Ιστορίες καθημερινής τρέλας, κάνε και μια βόλτα απο ‘δω,

    http://jspadej.blogspot.com/

    Συγκλίνουμε ελαφρώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή