Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Τα παιδία παίζει...

- Ανέβα παιδί μου στον πίνακα,
- Μάλιστα κυρία
- Κλίνε μου τη φράση στην αττική συνταξη "τα παιδία πάιζει"
- Μάλιστα κυρία...
..
....
-Αντε παιδί μου βραδιάσαμε!!!
- Αρχίζω!

Τα παιδία παιζει,
τα παιδία χάνει τον χρόνο του,
τα παιδία πεφτει στο τrip-άκι
τα παιδία μπαινει στο facebook
τα παιδία χαραμίζεται ....

αυτό συνοψίζει μα σειρά απο πράξεις που δεν αποσκοπούν σε τίποτε....
τοσα χρόνια κάθε λίγους μήνες χάνω και μια εβδομάδα στο φατσοβιβλίο με αυτά τα χαζοπάιχνιδα, που δεν σου(μου) προσφέρουν τίποτε! Μετά απο αυτην την εβδομάδα, τα παρατάω εντελώς. τα σβήνω, τα διαγράφω, τα βγάζω απο την ζωή μου για 6 μήνες.. μετά απο 6 μήνες πάλι τα ίδια.. για μία εβδομάδα....


Βέβαια αυτό δεν συμβαίνει τυχαία.. Επειδή συμβαίνει εδω και χρόνια σαν ρολόι παει να πει οτι προσπαθεί να καλύψει κάποια ανάγκη.. Ευτυχώς όμως κάθε φορά που συμβαίνει εχω φροντίσει στο ενδιάμεσω να μεγαλώσω κατα καποιους αντίστοιχους μήνες... και κάθε φορά περνάει και πιο ανώδυνα απο πάνω μου.. .φέτος σας γράφω στο τέλος αυτής της εβδομάδας.. Ομως σε αντίθεση με 6 μηνες πριν σήμερα δεν βλέπω την ώρα να πάω σπίτι μου... όχι όμως για να μπω στο facebook. όχι για να ασχοληθω με το computer μου, σήμερα θα πάρω τα παιδιά μου για να πάμε να πάιξουν. Τα παιδία παίζει και σήμερα, αλλά αυτή τη φορά θα είναι τα σωστά παιδιά!!!! Και όχι ο μαντράχαλος!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου