Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Κι εγω που είμαι?

Σημερα είναι μεγάλη μέρα. Βεεεεβαια....


Παντρέυεται ο φίλος μας ο William με την φίλη μας την Kate. Βέεβαια..
Ακούω χαχανίσματα και κάποιες φωνές αποδοκιμασίας.
Τι? Θέλετε να πείτε οτι δεν είναι σημαντικό? Θέλετε να πείτε οτι έχουμε να ασχοληθούμε με πιο σοβαρά πράγματα? Θέλετε να πείτε οτι ο Βασιλικός γάμος δεν είναι τόσο σημαντικός για την ζωη μας όσο το γεγονός οτι σε λίγο δεν θα έχουμε να φάμε, να δουλέψουμε, και δεν θα έχουμε χώρα? Η οτι θα βαρέσουμε χρεοκοπία ως κράτος είναι πιο σημαντικό?

Συγνώμμη, αλλά εδω θα διαφωνήσω. Θα πατήσω πόδι. Εχετε όλοι μα όλοι άδικο.

Εχω και επιχειρήματα.

ΑΝ, και λέω ΑΝ ήταν αυτα τα πράγματα πιο σημαντικά τότε γιατί δεν ακούμε τίποτε την τελευταία εβδομάδα στα ΜΜΕ παρα το πως χτενίσανε το δεξι εξτρεμ άλογο της τρίτης φάλαγγας της δευτερης συστοιχίας ιππέων της συνοδείας που θα φέρει τον μπατζανάκη του γιου της αδερφής, του θείου της ξαδερφης της βασιλισσας? Γιατι δεν ακούμε τίποτε άλλο παρα, τι έφαγε για πρωινό η Kate προχτες και αν θα της φέρει αέρια σήμερα? Γιατι ακούμε αναφορά επι αναφοράς του καιρού και μάλιστα έχουν βγει τα βρετανικά βομβαρδιστικά να βομβαρδίσουν τα άμοιρα τα συννεφάκια? Γιατί έστειλαν ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα κανάλια εκροσωπους στην Γηραιά Αλβιόνα ντυμένους γυφτομπαρόκ και μας πρήζουν τα συκώτια σε ζωντανή σύνδεση δείχνοντάς μας τα δερμάτινα λουριά που θα δέσουνε τις σέλες επάνω στα άλογα? Και άλλοι παίρνουν συνεντέυξεις απο τον κάθε τυχάρπαστο κινέζο τουρίστα, και ζητούν την γνωμη του αλλά και το πόσο ενθουσιασμένος είναι για τον βασιλικό γάμο?

ΑΝ δεν ήταν πιο σημαντικός ο γάμος του William και της Kate θα σχολούμασταν με κάτι άλλο πιο σημαντικό δεν νομίζετε?

ΤΙ?
ΠΩΣ??
Ε ΜΑ ΤΩΡΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΚΟΙ...
Τι εννοείτε οτι μας ρίχνουν σταχτη στα μάτια? τι εννοείτε μας κοιμιζουν? Αδυνατώ να πιστέψω οτι αυτά που μου λέτε, και μου σερβίρετε ως "υποτιθέμενη" αλήθεια..


Και φτάνουμε στο πιο σημαντικό.

ΟΚ, ο William παντρεύεται..
ΟΚ, η Kate παντρεύεται...
OK o Harry θα είναι κουμπάρος...
ΟΚ ο Charles παντρέυει τον γιό του..

ΜΑ κανένας δεν θυμήθηκε να με καλέσει? ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ (σ' αυτον τον γάμο)???  Ψωμι κι αλάτι φάγαμε βρε παιδιά μαζι, πως με ξεχάσατε τώρα? Ειμαι βαθύτατα στεναχωρημένος.. Τόσο που λέω να μην σας ξαναμιλήσω ποτε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου