Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Οταν ο καιρός μου κάνει πλάκα

Τα 'χω φέτος με τον καιρό. Και γιατί να μην τα έχω άραγε? αφου φέτος σάλεψε παντελώς

Οσοι διαβάσατε τις προηγούμενες αναρτήσεις μου ξέρετε τι καταπληκτικά πέρασα φέτος (κι ακόμη δεν τελείωσε) με την υγεία μου.
Κι όμως τις ίδιες συνήθειες εχω τα τελευταία 15 χρόνια...

Δευτέρα: 
Καιρός: Σημερα θα έχω Ηλιο, θερμοκρασία στους 22 βαθμούς, λιακάδα και χαρά Θεού...
Εγω: Εγω θα φορέσω ζιβάγκο και μπουφάν γιατι δεν με ακουω ιδιαίτερα καλά...
Καιρός: Ετσι ε? Τωρα θα σου δείξω εγω.. 28 βαθμους και νηνεμία!
Εγω: Ιδρώτας, και αναστεναγμώτας..

Τρίτη:
Καιρός: Σημερα θα έχω πάλι καλή μέρα!
Εγώ: Σοβαρά? Λέω να σε πιστέψω σήμερα, ας βάλω κοντομάνικο, και ενα ψιλο μπουφανάκι σε περίπτωση...
Καιρός: Μουαχαχαχαχαχαχα, 8 βαθμους, αέρα 8 μποφόρ και συνεφιά..
Εγώ:.. Αάααααααααα- ψουυυυυυυυυυυυυ!

Τετάρτη:
Καιρός: Κρύωσες μικρέ μου? Αντε να σε βοηθήσω να αρρωστήσεις λίγο πιο πολύ...
Εγω:      ......

Πεμπτη: 
Καιρός: Ηλιοφάνεια σε όλη την Ελλάδα, εκτός απο εκει που περπατάς ΕΣΥ! Οπου πηγαίνεις συννεφα, και αέρας, βροχή, λίγο χαλάζι, και ενοίοτε και χίονι... ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


Και να μαι εγώ, μόνιμα ντυμένος εκτός καιρού, και να με δουλεύουν γνωστοί και άγνωστοι για τις αταίριαστες ομολογουμένως επιλογές μου με τον καιρό, και το μόνιμο συνάχι μου.

Γιατι μου το κάνεις αυτό? Ασε με κι εμένα να δω μια ασπρη μέρα, και όχι απο χιόνι...

και μιας κι ειναι πρωι ακόμη, ας βγάλουμε κι ένα ποιηματάκι που να αντικατοπτρίζει την τρελή μου σχέση με τον καιρό..


Θ' ανοιξω γκρουπ στο Φειςμπουκ για να μαζέψω φίλους, 
και να μαζέψω υπογραφές ενάντια σε σένα, 
Ασε με καιρέ σου λέω, μη με ταλαιπωρείς
για να χαρώ κι εγω λιγάκι, στο κάτω κάτω ειμαι παιδάκι.. 
Για πες μου τι σου έκανα, και με ταλαιπωρείς
Ακομη δεν κατάλαβα τι θέλεις να μου πεις.. 


Νεε μου δεν κατάλαβες ακόμη τι σου δείχνω, 
να φύγεις θελω απο δω, να πας στον Ισημερινό,
Οσο ζεις μες την Ελλάδα, θα σαι οπως η αγελάδα..

Ναι οκ δεν ήταν και πολύ σό, αλλά τι περιμένετε? Βουλωσε η μύτη μου πρωινιάτικα!!!

 Υ.Γ.
και τέλος, Σήμερα, πρέπει να πώ Χρονια Πολλά Νίκο, στον παλαιότερο και εν πολλοίς καλύτερο μου φίλο. Χρόνια Πολλά BRO!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου