Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Πάλι αρρώστησε???

Σηκώστε τα χέρια σας όσοι και όσες έχετε πει αυτην την φράση στον σύντροφό σας!
"Πάλι αρρώστησε?"
1.2..3...4.. 100000001,100000002,100000003, εε καλά παμε!!!

Τον γιο μου τον αρρώστησα εγώ σε ηλικία 5,5 μηνών. Ηταν μεσα Σεπτεμβρίου και καθώς τον άλλαζα, τον έβαλα σε ρεύμα αέρα, και αυτό ήταν! 6 υπέροχα χρόνια παρέα με εισπνεόμενα, γιατρούς, νοσοκομεία, και 2 νοσηλείες!
Την κόρη μου δεν θυμάμαι ποιος την αρρώστησε.. θυμάμαι όμως κανα 2 χρόνια πριν, οτι γυρνάω απο τη δουλειά και χαμογελάω γιατί έχω μια εβδομάδα άδεια. Ηταν θυμάμαι 5:15 το απόγευμα Παρασκευης, και ήδη σκεφτόμουν και έκανα πρόγραμμα για το ποσους καφέδες θα πιω εκεινη την εβδομάδα. Θυμάμαι οτι στις 5:30 πηρα το 166 και με τρελή φωνή είπα: "Ελάτε αμέσως την χάνω την κόρη μου πεθαίνει, δεν μπορεί να πάρει αναπνοη" Θυμάμαι επίσης οτι πέρασα τις επόμενες 8 ημέρες στο κρεββάτι της στο νοσοκομείο που νοσηλέυτικε. η ιστορία επειτα είναι γνωστή...4 χρόνια εισπνεόμενα...
Το μπεμπέ ξέρω ποιοι το κόλλησαν.. οι δυό τους παρέα γιατί δεν μπορούσαν να σταματήσουν να το φιλάνε μόλις το είδαν να εμφανίζεται στην ζωή τους..
Για την ώρα την παλεύουμε..Ουτε εισπνεόμενα, ούτε νοσοκομεια Και μόνο μια νοσηλεία σε  νοσοκομείο!!!!

Μου αρέσει που τηλεφωνώ στην παιδίατρο μας, και αφου της αραδιάσω τα συμπτώματα, της δίνω απο πίσω και την αγωγή.. και αυτή μου απαντά: "Ε, αφου τα ξέρετε καλύτερα κι απο μένα, τι με παίρνετε τηλέφωνο? Και το εννοεί! δεν το λέει πικρόχολα. Το εννοεί!
Γιατί ένας γονιός μετά απο λίγο γίνεται και εμπειρικός γιατρός! ΟΚ, ποτέ δεν θα αντικαταστήσει τον γιατρό, αλλά όσο να ναι, κάτι ξέρουμε κι εμεις για το παιδί μας, έτσι δεν είναι?

Τα πρώτα μου δυο παιδιά έχουν μολις 2 χρονια διαφορά... ετσι κάπως το ειχα συνηθίσει, και καθώς περνουσαν τα χρόνια, τα βαριά περιστατικά αραίωναν.. Ηρθε όμως και το μικρό 4 χρόνια μετά να μου θυμίσει όλες αυτές τις "καλές" εποχές που είχα αφήσει πίσω μου! Και πάνω που είχα "σκουριάσει " ξαναθυμήθηκα τα παλιά... Ετσι είπα στην γυναίκα μου: "Πάρε μια βαθειά ανάσα και τα ξαναλέμε σε 5 χρόνια!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου