Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Τα κάναμε θάλασσα!!!

Χμμμμμ,.........

Φωτιά χτες.... μαντέψτε τι έγινε σήμερα!!!!
Όοοοοοχι! το σπιτι καλά είναι! Για το γραφείο όμως δεν παιρνω όρκο!
Και πάλι τα ενυδρεία στο προσκύνιο...
Ξέρετε τι λένε για τα ενυδρεία? Μη σου σπάσει! Και μην το πιάσει κανενας (η καμιά ) γκαντέμης στο στόμα του...
Tο θέμα μας... η μεταφορά του γραφείου μου απο το ισόγειο, στο -2 (υπόγειο) σε μιά μέρα μέσα... Και το νου σας, το γραφείο μου εκτός απο 18 τόννους χαρτιά, χαρτουδια, Post-it, και άλλα συναφή, είχε εκτός των άλλων, και 3 server, 2 υπολογιστές, 3 οθόνες, 2 εκτυπωτές δικά μου, και ενα εκαοτομμύριο ακόμη διαστημικά σκουπίδια, ήτοι, οτι δεν γουστάρει ο καθένας, το πετούσε στο γραφείο μου! Ε, μέσα σ' αυτα, υπήρχαν και 3 ενυδρεία γεμάτα παρακαλώ.. όλα αυτά σε 9 τετραγωνικά!
Εγώ ζουσα καλές στιγμές στο παλιό μου γραφείο, και να σας πω την αλήθεια δεν είχα καμία διάθεση να μετακομίσω μαζί με τις "πλέμπες" στο υπόγειο!!! 

Ελα όμως που δεν ήταν στο χέρι μου, ενα στέλχος είμαι κι εγώ, και στην τελική όταν μιλάει το μεγάλο αφεντικό...όλοι υπακουνε!

Έφτασε λοιπόν η ώρα αφου είχανε φύγει όλοι, και απέμεινα μονάχος, εις το γραφείον, να κατεβάσω και τα ενυδρεία! .. τα οποία όμως τις προηγούμενες ημέρες μερικοι μερικοι, μου τα γλωσσοφάγανε!
..
...
Ξέρετε που το παω τωρα ε?
...
..

ο Κωθτακηθ δεν μπορούθε..εε... δεν μπορούσε να έρθει γιατι πονούσε η μέση του, έτσι φώναξα τον Rubin και τον Χαραμάδα...

τωρα... ποιοι ειναι αυτοι οι δύο? θα μάθετε σύντομα σας το υπόσχομαι!

Λοιπον... Ο Χαραμάδας, ένα τέρας (οχι μορφώσεως, αλλα σκέτο τέρας) δεν ακουμπησε τιποτε, αλλά σαν κλασσικός έλληνας έδινε διαταγές .. η κατ' αυτόν υποδείξεις, που όμως δεν επιδεχόταν αντιρρήσεως μιας και ήταν αποφθέγματα της πολυτάραχης καρεκλοκρατουμενης και πολυθρονοξαπλωτής ζωής του!

Ο Rubin -o προσεχώς λέγε με και καρατέκα-, είχε την όρεξη και έκατσε και με βοηθησε μεχρι τέλους . Λέω να τον αφήσω ύσηχο για τώρα, αλλά φυσικά όταν έχεις μια γυναίκα (την δική μου) να σε παίρνει κάθε 2 με 3 λεπτά τηλέφωνο για τις τελευταίες 3,5 ώρες, πείτε μου, ποσο καλα μπορείς να μεταφέρεις αυτο το ρημαδιασμένο ενυδρείο????????

Να μην σας τα πολυλογώ 8:30 τελειώσαμε, και φύγαμε....
zz
zzz
zzzz
zzzzzz
(υπνε που παιρνεις τα  παιδια)

8:30 το πρωι και ετοιμάζομαι να πάω για πρώτη μέρα να καθήσω στο καινουργιο μου γραφείο:
ΝΤΡΙΙΙΙΙΙΝ !!!!
-Ναι??
-Έλα δικιέ μου?
-Ποιός?
-Ο Γιώργος είμαι απο την εταιρία..
-Ελα ρε Γιώργο...
-Ερχεσαι?
-Ναιιιι(εμφανως εκνευρισμένος απο το επιπεδο της συζήτησης πρωινιάτικα)
-Α, ωραία! Μπορεις να μας φέρεις μερικα πραγματάκια γιατι εμεις δεν ξεραμε και δεν πήραμε μαζί μας?
-Λεγε! (και ετοιμάζομαι να σημειώσω)
-Ελα, φερε δυο ζευγάρια βατραχοπέδιλα, 6 κουβαδάκια κομπλέ με τις τζουγκράνες τους, δυο μαγιώ ριγέ, και αντιλιακό!
-...
-Ελα ακους?
(Την εχω ψιλιαστεί, αλλά λέω μέσα μου οτι θα κάνουν πλάκα)
-Ελα ρε ακους?
-Ακουω ρε Γιώργο! Λέγε τι έγινε!
-Τι να γίνει ρε! Πλυμμυρίσαμε απο τα ενυδρεία σου! Σπασανε και χάλασαν τα κουτιά σου (απο την μετακόμιση) και η μισή αποθήκη.
(ωωωπα ρε μεγάλε βαριά βαρια 150 λιτρα νερο να χύθηκαν, οχι ο Βορειος Παγωμένος Ωκεανος)
-Έρχομαι!!!

Φυσικά περιττό να σας πω την ευτυχία μου (Γκρρρ) με το θεαμα που αντίκρυσα ε?
















8 ώρες μετά , αρκετό σφουγγάρισμα, πολλά κατεστραμμένα εγγραφα, και ένα καινουργιο ενυδρείο...
σώθηκαν όλα δυστυχώς η ευτυχώς για τους βουντου-ιστές του γραφειου... και άλλη μια όμορφη μέρα μουντή και καθ'ολα συνηθισμένη έφτανε στη δύση της....

1 σχόλιο: