Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Φωτιά στα μπατζάκια μας

 (και  στην κουζίνα μας!)

Και της το έλεγα.. η μάλλον, της το έδειχνα! αφου απο τις 9μιση ήμουν στην αγκαλιά του Μορφέα!
Αυτή το χαβά της! "Ξύπνα!!! να κοιτάς το φαγητό, εγώ παω για ύπνο, ετοιμασε τα παιδιά, να παρουν τα φαρμακά τους, τα γαλατά τους, ετοίμασε την τσάντα του γιου σου, την τσάντα της κόρης σου, το γάλα του μπεμπέ, βάλτους για ύπνο, σβήσε τα φώτα, κατέβασε τα 9 παντζούρια, κλείδωσε την πόρτα, έλεγξε τις βρυσες μη στάζουν,τις ηλεκτρικές συσκευές μην είναι ασκοπα ανοιχτές, τα φώτα να είναι ανοιχτά ενα εδω κι ένα εκει, για να βλέπουν τα παιδια το βράδυ, άπλωσε τα ρούχα (ω ναι, ω ναι!), σε τρία τέταρτα να βάλεις ρύζι στο φάγητό, και μετά απο ένα τεταρτο να το σβήσεις, ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ!!!....

Ω ναι, τα είπε όλα μονορούφι!!!!! αλλά φυσικά καταλαβαίνετε, πως ένας κουρασμένος μπαμπάς στις 11 η ώρα το βράδυ μπορεί να ακούσει μονο μεχρι εκει που η γραμματοσειρά δεν είναι υπερβολικά μικρή!!! Μετά απο εκεί τα γράμματα είναι πολύ μικρά για να μπορώ να τα ακούσω!
.
..
...
φαρμακα, οκ
τσάντα οκ,
γαλατα οκ,
..
φώτα οκ,
κλειδιά οκ,
βρυσες, ζζζζζζ
φαγητό, οκ, βάζω ρύζι...
..
...
.....
......
Αντε ας δω λίγο Ράδιο Αρβύλα να περάσει η ώραζζζζζ,ζζ,.....
ζζζ..
.ζζζζζ.
..ζζζζζζ.
.ζζζζζζ

.
(Τα παρακάτω που θα σας περιγράψω έλαβαν χώρα απο τις 02:30 εως τις 06:30  το πρωί)

ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. ΠΗΡΑΜΕ ΦΩΤΙΑ!!!!


ε? Ποιος? Τι ? Ανοιγω τα μάτια μου, και τι να δώ. Εμ, ελα μου ντέ! τι να δώ που ο καπνος τα είχε κρύψει όλα!

Σηκώνομαι, αγχωνομαι, η σκέψη μου πάει στα παιδιά.. ζουν ? βλέπω αναπνέουν όλα! Τρέχω.. σβήνω την κουζίνα (ή η γυναίκα μου δεν θυμάμαι) παίρνω το μωρό, το πάω στο υπνοδωμάτιό μου που δεν βρωμάει σχεδόν καθόλου, πάιρνω τον γιο μου τον πάω κι αυτον στο υπνοδωμάτιο μου, η γυναίκα μου του κάνει AEROLIN προληπτικά, παίρνω και την κόρη μου, την βάζω κι αυτην στο υπνοδωμάτιο , της κάνει κι αυτης η γυναίκα μου AEROLIN προληπτικά, κλείνω τις πόρτες, παίρνω την κατσαρόλα-κάρβουνιά και την βγάζω στο μπαλκόνι, (η θερμοκρασία -3 με -5 εκεινη την ώρα) ανοίγω όλα τα φώτα, και αρχιζω να ανοιγω ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ τις πόρτες και τα παράθυρα, ανοίγω και την εξώπορτα.

Αρχίζει να κάνει ρεύμα, και να καθαρίζει ο χώρος απο την μποχα, και την δυσωδία αλλά και τον καπνό...
Η γυναίκα μου πάει στο δωμάτιο να δει τα παιδια. Εγώ, βάζω όλα μου τα ρουχα, παπλώματα, σκούφους, γάντια, κασκόλ, και κάθομαι μπαστακας να φυλάω το διαμπερές μου σπίτι..η θερμοκρασία πέφτει γρήγορα και σε λίγο μεσα εξω έχω ενιαία θερμοκρασία! Να μην σας τα πολυλογώ , κατα τις 6μιση το πρωί πάω να ξαπλώσω το ταλαιπωρημένο κορμάκι μου, αλλά αυτό ειναι μια άλλη ιστορία.. TETRIS για να χωρέσουμε 5 άτομα στο κρεββάτι μας!


(Ευτυχώς τα παιδιά δεν πάθανε τίποτε!)

Εμ! Καλά να πάθω! Αλλη φορά απαγορέυονται τα μεταμεσονύχτια μαγειρέμματα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου