Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

The sound of silence


Ομολογώ πως το δικό μου sound of silence δεν θα γίνει ποτέ τόσο διάσημο όσο των Simon & Garfunkel. Αλλά δεν με νοιάζει... άλλο είναι αυτό που με καίει..
.
..
...
Πώς θα καταφέρω να μην μιλήσω για 15 μέρες! Αυτό ειναι πρόβλημα. !!!.
.
..
Απο την αρχή λοιπόν...
Οταν πριν 3 εβδομάδες άρπαξα γερά ένα κρύωμα, και χάλασε για λίγο η φωνή μου, δεν φανταζόμουν ποτέ οτι τοσες μέρες μετά ακόμη θα ταλαιπωριόμουν χωρίς σημάδι βελτίωσης. Οταν λοιπον ο γιατρός μου είπε να κάνω δυο εβδομάδες αφωνία... περιττό να σας πω με ποσα χιλιόμετρα έτρεξε η σκέψη μου, αναλογιζόμενος τις επιπτώσεις στην καθημερινή μου ζωή.
ΟΚ,
1) τέρμα η υποχρέωση να απαντάω στα τηλέφωνα..
2) Μπορω να κρατάω και μουτρα επίσημα πλέον μιας και δεν έχω φωνη,
3) Μπορώ να τρώω και παραπάνω? Μαλλον άσχετο ....
4) Πως θα επικοινωνώ αυτα πoυ θέλω?
Α , μα φυσικά, blog, facebook, forum, msn, ουυυυυ, ορεξη να χεις,...
Και με τα παιδιά?  Θα παιζουμε pictionary κάθε φορα? Μαλλον..
.
..
...
....
Ομως υπαρχουν σοβαρά θεματα εδω:

Κατ αρχην είμαι φωνακλάς. Και για έναν φωνακλά η αφωνία ειναι τιμωρία!
Δευτερον, οι αφωνίες είναι για ανθρώπους χωρίς υποχρεώσεις, κι εγω έχω πολλέεεες!
Τριτον.. ΤΙ? θέλετε και τρίτο?
Τεσσερις μέρες κάνω αφωνία ήδη και κοντεύει να μου στρίψει! Δεν με καταλαβαίνει κανένας.

Φταιω εγω που δεν είμαι εξασκημένος στη νοηματική ή στο Pictionary?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου