Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

The day the earth stood still....

Η μέρα που η γη σταμάτησε...Ναι. Θα θέλα!
Πιο καλά θα έπρεπε να βάλω "η μέρα που σταμάτησα να περιμένω...."

To Ξέρατε οτι κάθε μέρα που περνάει γεννιούνται περίπου 490.000 παιδιά στον κόσμο? Που να σταματήσει ο κόσμος για την δικιά μου γέννηση....5,6 παιδιά γεννιούνται το δευτερόλεπτο!!! Αυτό σημαίνει οτι στατιστικά άλλοι 4 με 5 άνθρωποι παγκοσμίως έχουν ακριβώς την ίδια ημερομηνία γέννησης με εμενα down to the second!!!! Μέχρι το δευτερόλεπτο!!! Ο ενας είναι Κινέζος στάνταρ, και ο άλλος Ινδός! οι άλλοι 3 παιζεται!!!
Αυτό κι αν είναι σοκ μοναδικότητας!!!
.
..
...
Τα γεννέθλιά μου ήταν πάντα μια μέρα που περίμενα. Σαν παιδί ήταν τα δώρα, αργότερα οι ευχές και τα χαμόγελα, ακόμη πιο μετά η αίσθηση οτι εκείνη ήταν η δικιά μου μέρα!

Πριν μερικά χρόνια αρχισε να με χτυπάει.....
Το λεγόμενο mid-life crisis. Η κρίση της μέσης ηλικίας!

Όμως αυτό που με τσάκισε εντελώς πριν κανα δυο χρόνια και σταμάτησα να περιμένω αυτήν την μέρα ήταν το γεγονός οτι οι φερόμενοι ως φίλοι μου δεν ήξεραν πότε είχα γεννέθλια, και ακόμη χειρότερα, αυτοι που ήξεραν δεν ασχολούνταν με το να με θυμηθούν ...

Έτσι σταμάτησα να τα περιμένω...

Βέβαια ξέρετε οτι αυτό είναι άσχημο τριπάκι. Οι άνθρωποι είμαστε ανασφαλείς ως όντα. Και αυτη η ανασφάλεια είναι που μας ωθεί στο να κοινονικοποιηθούμε και  να αποτελέσουμε μέρος ενος ευρύτερου συνολου.
Εμένα ειδικά μου πήρε αρκετό καιρό να συνειδητοποιήσω το παραπάνω γεγονός και να αποδεχθώ κατι ακόμη πιο σημαντικό! Οτι έχω ανθρώπους, οτι ημουν και είμαι μέρος ενος κοινωνικού συνόλου που δεν θα ξεχάσουν ποτέ τα γεννέθλιά μου. Που δεν θα χρειαστεί ποτέ να νοιώσω ανασφαλής, γιατί απλά με αποδέχτηκαν απο την αρχή όπως ακριβώς είμαι...
Οι γονείς μου, η γυναίκα μου , και τα παιδιά μου...
Ακούγομαι μελοδραματικός? Μήπως ρομαντικός? Μήπως κάτι άλλο? Οχι... απλά είμαι ρεαλιστής..
Θα θελα να ήμουν απο καμια γωνιά και να μιλούσα στον παρελθοντικό μου εαυτό αυτές τις μέρες..
θα του έλεγα.. Ωπα μεγάλε, άραξε... Που πας? Εχω βρέχει.. Χαλλάαααααρωσε και άραξε στα κυβικά σου.. Προς τι ο γέλωτας κι ο αναστεναγμώτας? Σου χω την λύση! Δεν χρειάζεται να σε αγχωνει πλέον αυτή η μέρα..
Ε Και? Εστω οτι μεγάλωσες ακόμη ένα χρόνο...
Ε Και? Εστω οτι άσπρισαν ακόμη μερικές τρίχες.,..
Ε Και? Εστω οτι μερικές τριχες μετανάστευσαν απο τα βορεια της κεφαλής σου προς νοτιότερους τόπους με χλοερες βοσκές..
Ε Και? Εστω οτι δεν κέρδισες κανένα Οσκαρ..
Ε Και? Εστω οτι δεν σου απονείμανε κανένα Νομπελ..
Ε Και? Εστω οτι δεν ξέρει και πολύς κόσμος το ονομά σου..
Ε Και? Τι έγινε????
Στην τελική, μια μεγάλη αναπνοή παίρνεις, κα μέχρι να την ξεφυσήσεις... πάει πέρασε!!! Και Ξέχασες να πας και κεράσματα στη δουλειά!!! YUPI!!!!!!!!!!!! (Αμαν με τα κεράσματα. Εχω εναν τυπο στη δουλειά που σας ορκίζομαι Δεν τρώει στο σπίτι του.. Αυτός πρέπει να ζει με τα κεράσματα! Κάθε μέρα ερχεται και ζητιανεύει κεράσματα απο όποιον φέρνει.. Και εχει εκτραχυνθεί τόσο πολύ, που αν δεν φάει τα μισα γκρινιάζει κι όλας... -ΟΟΟΟχι.. Δεν μιλάω για τον εαυτό μου!!!)

Ξέρετε? έχω 5 χρόνια ακόμη μέχρι να με ζώσουν τα φίδια των 40.. σκοπέυω να περάσω αυτά και τα υπόλοιπα γεννέθλιά μου με τους ανθρώπους που πραγματικά με αγαπάνε, που με αποδέχονται, και πρωτίστως μακριά απο αγχη και ανασφάλειες.Η ζωή είναι μικρή, και στατιστικά είμαι ήδη στην μέση της δικής μου!!!
 

Χρόνια Μας πολλά λοιπόν σε εσάς που γεννηθήκατε το ίδιο δευτερόλεπτο μ' εμένα την ίδια ημέρα την ίδια χρονιά,  Ao Kai Hao (Κινα), Chaaruchandra Patel (Ινδία), Charaça (Βραζιλία), Karama (Ζιμπαμπουε) και Akiak Kaskae (Εσκιμοος Γροιλανδιας) !!! Αλλά και σε όλους τους άλλους που γεννήθηκαν αυτήν την όμορφη ημέρα που πολλοί λένε οτι είναι η αρχή της άνοιξης αλλά συνήθως έχει παγωνιά!!!

 




1 σχόλιο: